Kom på en sak..

Kom på en sak nu jag måste tillägga !!
I onsdags på rittekniken fick vi gå ut en och en för att få veta betyget vi fick på klossen vi hade gjort ritning på ( om ni minns att jag skrev om det ? läs om det annars den 30/9 ) . Vi skulle få lite kritik och sånt .. 
Aja hur som helst , jag gick ut när det va min tur och jag visste ju att min va bäst i klassen för det sa han inför hela klassen förra lektionen , så va inte så orolig för att inte få G . Men när jag satt där så sa han nåt åt detta hållet: " jaa,  ehm , det finns ju inte mycket negativt att säga om denna. Ehm, den är nästan så bra som den kan bli, ehm. Allt är perfekt och linjerna är bra och raka, ehm, geometrin ser bra ut " ( osv osv .. )  sen " det blir högsta betyg på den här då "   visst blev jag glad liksom , men det som hände sen va förnedrande tycker jag ! taskigt gjort !      Den som gick ut efter mig var Oscar , och när han kom tillbaka frågade jag hur det gick för honom ,  då berättade han att Min lärare hade jämfört hans ritning med min !  FY FASEN alltså !   Kan han inte fråga innan han visar alla och jämför och håller på !  Sen kollade jag runt lite och det va fler som hade fått sina ritningar jämförda med min !!   
Borde jag kolla med min mentor om det är okej ??  Eller inte ??  om jag gör det och det inte är okej och Leif ( min mentor ) pratar med min lärare i ritteknik om det , då kanske han blir jättebesviken och ger mig ett G eller nåt bara för det , fast jag är värd mer ? Vet ju inte hur det blir liksom ! :s   är lite osäker..  ändå vill jag helst fråga Leif,  .  ..  det borde ju inte vara okej av läraren ..  ?   Inte utan att fråga om lov ju ?
Skriv gärna eran åsikt om detta , snälla ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0