Persondatorer-lektion.

Dagen har varit bra , bild är kul och pannkakor är gott :)
Nu har jag två-rast och sitter och slöar x)  Börjar snart "persondatorer" igen .. :) Men det är ganska roligt faktiskt ! Väldigt intressant :D

Idag ska Andreas med mig hem :) Det blir tummen upp för det :):)

Har inget mer att skriva nu, tyvärr,  eller jo! Har bestämt att jag ska hålla " tal " om fotografering när vi ska jobba med tal på engelskan ! Vilket blir nästa vecka tror jag . Ska visa några bilder med, fast har inte bestämt mig för vilka ^^



TREVLIG HELG!


Kommentarer
Postat av: Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

sv; smart :D!

2009-10-07 @ 17:02:01
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0