Sängdax!

Dagen har varit bra ! :) Skolan, idol och så musik ! :) Lyssanar inte ofta på musik längre ^^ Men ikväll blev det lite (:

har inte så mycket att säga egentligen, .. men kan berätta att jag ska till skoldoktorn imon ! klockan 13.20 , men jag vet inte vart man ska gå ;o men får väl fråga någon ^^  

Imon ska Andreas med mig hem sen med :) Vi ska va hon mig till på lördag, och på lördagen ska jag , Andreas och pappa till Jönköping och handla lite :) Jättekul! va länge sen jag va där nu !  Sen på lördagkvällen åker jag och Andreas till honom :) sen är jag där till på söndag ,  då vi ska till hans mormor som fyller år :)

Blir nog en bra helg :)

Men nu ska jag gå och lägga mig ! Blir nog att se nyheterna tills idol börjar igen (:

GODNATT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0