Stan idag !

Idag va jag i stan ( med mamma och dom andra )  .  Vi släppte av Cicci vid Withala för hon skulle träffa en " kompis " . Sen släppte pappa av mig och mamma vid torget.  Vi gick först till Gotland,  50% på allt i affären, inte så illa så det blev en del godis ! (a)  Sen tog vi ut pengar med och så gick vi och solade på MEDDO .  Tror inte mamma har lika mycket emot solareier längre,  hon klagade ingenting när jag frågade hur det va .. hmm . hon kanske blir stammkund där precis som jag ? x)
Efter en runda på stan så blev det maxi, där såg jag ett kul erbjudande .. " köp 12 produkter från marabou och få en biobiljett " självklart gjorde vi det ..  eller .. vi missuppfattade allt först,  så vi köpte 10 små chokladbitar ( det va typ fem för 20 ) sen stod det något om att man kunde köpa från andra märken också, som tex UL ( digestivekex ) och philadelfia .  Så vi köpte två digestivepaket.  När vi börjar åka från vetlanda läste vi på lappen som man ska skicka in tillsammans med kvittorna och då giltades det inte om man blandade olika märken .. man va tvungen att köpa 12 från samma märke . Men då va det lite för sent så vi fortsatte mot Kvills pizzeria , blev en calzone special för mig , hur gott som helst ! :)   Efter det sprang jag och mamma in på kiosken i kvill, köpte två marabou,  men när vi fick kvittot syndes det inte vad vi köpt på det .. bara priset liksom,, .  får se om det blir någon biobiljett eller inte, men tänker skicka in iaf ! :)  får hålla tummarna för att jag får min biobiljett !

Annars just nu sitter jag vid datan lite , vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll.  läsa svenska kanske och spela sims ? :)  fast är filmsugen också..  finns så mycket jag vill göra  ! så svårt att välja .. 

ne nu ska jag läsa svenska iaf, det är viktigast !  bloggar nog mer senare ! :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0