Tatuering, !

Har nog förslag på tatuering nu ! ska ladda upp två bilder ( som jag målat i paint ) och så får ni säga vad ni tycker ! Vilken som är finast, och om de kan vara något för mig .

Bild 1 .

Enkel med svarta markeringar.


Bild 2 .

Enkel med svarta markeringar, fast hjärtat ska vara rött. Inte ifyllt utan strecken som bildar hjärtat ( som på bilden ) . Enda skillnaden från bilden är att det svarta som syns lite bakom det röda ska inte vara där.. orkade bara inte måla om bilden x)

Vad tycker ni nu då ?

Pappa tycker den va fin iaf :) ska visa mamma med sen när hon kommer hem (y)  Sen får vi se när jag gör den. Måste kolla hur mycket det kostar först.. .. ^^ hah .




På fredag blir det UP med Evve ! :) Ska bli kul !  Någon som ska dit ??

Och imon ska jag ta med kameran till skolan (y) ska ta lite kort , ute och inne :) !


Ne nu ska jag plugga " persondatorer " , sen blir det CSI ! Missa inte det :D


Kommentarer
Postat av: dessi

den var fin, men vad är de för datum?

2009-10-20 @ 18:48:02
Postat av: Jessica

Svar till Dessi;

Datumet står för det datumet jag är född :)

2009-10-20 @ 20:04:58
URL: http://jessicahill.blogg.se/
Postat av: Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

fin tatuering! :) skulle passa dig!

2009-10-27 @ 11:44:29
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0