Ullared!

Lite sent inlägg kanske men skit samma, huvudsaken är att det skrivs iaf!



Va i Ullared igår. Blev inte så jättemycket saker jag köpte, om man ska jämföra med vad jag brukar köpa.  Blev en del julklappar och sådant !

Men detta köpte jag till mig själv:

Ett par leggins, glansiga ( de på bilden )
En tröja ( den på bilden )
Ett par trosor
Nagellack
En parfym ( som hade läckt, som jag inte kommer kunna använda.. ^^ )
Suddigum
Pennvässare
Penna, stift
En festis
En mugg
Ramar

+ lite julklappar, som jag inte tänker avslöja här :)

Va även väldigt sugen på att köpa ett par leggins till, ett par jeopard-färgade ( de på bilden under ). Men så blev det inte och det ångrar jag starkt ! 



Någon som ska till Ullared snart? som skulle kunna kolla efter dom legginsen?
Hör av er iaf ! det är viktigt för mig ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0