PINSAMT + Ellinorsjoberg.blogg.se

Läxförhöret på SHn gick bra , tror jag ^^
Men en jättehemsk sak hände på Rittekniken idag ! x)  Vi hade gjort ritningar till en kloss, och så hade vi lämnat in dom. Sen skulle han gå igenom hur den skulle se ut osv.  Då sa han att han hade kopierat upp den bästa ritningen på overhead , för att visa klassen.  och tror ni inte det va MIN RITNING ???!!! x)  Fy fasen vad hemskt det va !! Alla mina gamla klasskompisar kände ju igen min handstil och så,   och direkt när jag såg att de va min ritning så blev jag ju självklart jättejätteröd i ansiktet  !  O.o  Typiskt alltså! Det va ju bara till att gömma sig i händerna, sen visste alla att det va min ritning..  Det kanske inte låter så farligt för er, men jag lovar er !   - det va hemskt .. ! x)  Hatar att få sån uppmärksamhet ! .. ;o

Nu sitter jag och ser Idol, och Erik är jättebra tycker jag (:  Bäst ikväll, helt klart ! RÖSTA PÅ HAN ! :)




Ellinor Sjöberg
Dunder-bra på fotografering ! :)
Kolla in hennes blogg , NU ! ´

www.ellinorsjoberg.blogg.se



Ha en super-kväll ! KRAM


Kommentarer
Postat av: Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

men kära du, så bra är jag inte på att fota :)!

tacktack (: <33

2009-10-01 @ 06:53:39
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0