TE09A - Paintball !

TE09A - Världens bästa klass ! (:

Jag har så roligt i skolan nu ! (: Så underbart sköna klasskompisar ! :D




I fredags körde alla teknikarna Paintball ;)  en bild kommer !



Efter ett tag började det ösregna när vi va ute på en äng i Flugeby ( långt inne i skogen ) .. Jag åkte med Victor dit , med moppen , så kom inte tillbaka till skolan förän han hade kört klart paintballen .. ^^
Mer behöver jag väl inte säga? .. eller jo, jag hade inget paraply med mig ..


Ha en bra dag ! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

SVAR: du går in på blogg->översikt->visa statistik



visa statistik finns i spalten till vänster om nytillkomna objekt :D <3

2009-09-23 @ 17:31:47
URL: http://ihatethispart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0