Ångrar inte en sekund.

Trodde aldrig att en tjej som jag skulle kunna få en så underbar kille som du. I över två år har vi varit tsm och minsann, visst har jag upptäckt att du har dina dåliga sidor, men det värmer mig att se att på något sätt, så blir du glad igen när jag försöker göra dig glad.
Inte en sekund av den tiden jag har kännt dig har jag ångrat. Du är det finaste jag någonsin sett. Du är min underbara pojkvän.
Jag känner mig så stolt när jag vet att så många vet vem du är. Du är den som är så grym på piano, och jag får vara den stolta lyckliga flickvännen. Det är så underbart att veta att du valt mig framför alla som säkert skulle tävla om att få dig om du vore singel. Det gör mig så glad. Jag känner mig speciell när jag är med dig.

Jag älskar dig - då - nu - föralltid - .
<3

Kommentarer
Postat av: Mustafa

Gz

2010-04-18 @ 23:33:02
Postat av: moa

fin skrivet & en fin bild:)

hoppas ni får spendera mycket fler dagar till!

2010-04-20 @ 12:36:21
URL: http://justmoa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0