Fototävling?


(OBS! "kontakt" stämmer inte! Glömde göra punkten mellan jessica och hill. Rätt epostadress är: [email protected])


Hej igen. Måste bara fråga. Är det någon som skulle kunna vara intresserad av att ställa upp i en fototävling om jag startade en på bloggen? Eller möjligen någon annan sorts tävling som till exempel en vanlig enkel bloggtävling?

Priset till vinnaren skulle kunna vara att bli länkad på min blogg, eller har ni några andra bra förslag?

Skulle bli jätteglad om jag fick höra era åsikter :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Lisa

hej hej, jo jag skaffade en ny blogg för att det gick ju inte läsa den i explorer så det var lite tråkigt så då gjorde jag en ny eftersom jag inte vet hur man fixade det ;) så då blev det så ist och nu kan alla som vill läsa den läsa den :P

2010-04-20 @ 20:51:48
URL: http://youbellmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0