Husvagnen är hemma.

Godmorgon alla ni som precis stigit upp. Själv har jag varit uppe sen halv 10. Skulle till Hultsfred och hämta hem husvagnen :) . Jag körde dit (eller nästan hela vägen iaf) och pappa körde hem sen. Vi har backat in husvagnen i garageinfarten osv lite nu med :)

Ganska snart ska nog pappa och jag börja sätta upp lite tavlor på min vägg :) Ingen har väl missat att jag håller på att göra om rummet? Eller göra om och göra om.. Inga nya tapeter eller något utan bara ommöblering och lite nya saker! Kul med nytt tycker jag :)

Vid halv två sen ska jag nog köra till Ökna , Cicci ska på konfaläsning så då passar jag på att få köra lite till idag. Sen kanske kanske det blir att jag hämtar med sen ikväll. Beror på om det hunnit bli mörkt eller inte. Vill nog inte köra i mörker - tror jag - inte än iaf.

Tänkte bjuda på en bild på mig med mitt i allt. Haha. Tagen för någon/några månader sedan. Observera att jag har älsklings glasögon på mig. Älskar dem värkligen, fast ser inte ett smack i dem! ;)


Neheni! Hoppas ni får en bra dag! :):) Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

sv; åhh man kanske ska ringa till bruket och kolla läget! bättre en inget. eller så är det säkert redan fullt! :] nåja!

2010-04-11 @ 12:50:54
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0