Jaha då var skolan igång igen.

Hej alla! Har ni haft en bra dag nu första dagen i skolan efter lovet? Det har jag. Underbart att träffa alla vänner igen! Fast är dock inte lika glad åt värmen! Uhh, mår så dåligt .. :S Det är läskigt, vill kunna vara glad när solen skiner.

Nu tänkte jag nog kanske gå ut en sväng. Kolla om pappa behöver hjälp ute med trädgården eller leka lite med King kanske,  sen ska jag sätta mig och redigera bilder. Fick tillbaka kameran idag från Fredrik :)

Igårkväll laddade jag in lite nya bilder och teman till telefonen. Min nya bakrundsbild är wonderful! Tycker ni itne det är ni konstiga ... ;)


(den är tagen från google btw, googlade på "damon wallpaper")

Ikväll ska jag sitta och dricka cider och se CSI och bara njuta av livet! :)

Puss på er underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0