Knöt precis en viktig kontakt!

Tjohej! Sitter och hoppas på stolen! Har lust att skrika av glädje! Fick ett mail på fb från killen som ägen Vinalmstudio i Vetlanda. Han undrade om jag kunde skicka över korten jag tog på Releasepartyt på Powerhouse. Självklart ska han få bilderna! Och som tack kommer han skriva mitt namn på bilderna som han lägger ut på sin hemsida! :D Ihh! Reklam + en viktig kontakt alltså! Efter vi bestämt det frågade han hur mycket jag tog för att fota, och jag svarade 50-100 kronor vanligtvis, eftersom jag inte fotat länge och så. Fotar tom gratis ibland liksom. Och då sa han att han nog hade ett jobb till mig i höst! :D Fota på en festival i Allianskyrkan i Vetlanda. Inget emot det så ser verkligen fram emot det nu! :D Hoppas bara allt fungerar så jag kan komma dit och fota! :D

Ojojojj! Vilken möjlighet jag har alltså! :D

puss och kram till alla som orkade läsa och dela min glädje! :D <3

Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

sv; bra gissat bruden! det är typ rätt. :] dock va det några till som gissade typ rätt. Så ska lotta ut en vinnare imorgon! :D puss och kram



läste inlägget! fyfan vad kul! börja typ gråta. super glad för din skull! :DD

2010-04-28 @ 22:48:32
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: feztis

Det tycker jag du ska göra :)

2010-04-29 @ 06:37:26
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0