LÄGG NER!

Hej! Jag blev verkligen överglad när Katta kom och sa idag nu innan gympan att vi skulle ha teori! Shit alltså :) Så underbart!! Fast hittade först inte salen, kom nog tio minuter sent - fast det va ju inte frivilligt precis så jag skäms inte över det.. :)

Något jag blir arg över däremot är att en viss person aldrig kan bestämma sig. Alltså, personen får mig att må dåligt! Går runt med jättedåligt samvete hela tiden. Men jag vill kanske inte umgås med någon som hatar mig och kallar mig bitch hela tiden? Klagar på att jag inte är social när personen säger typ tio gånger mindre än mig. Alltså, har lust att slå sönder något. Hoppas personen lagt ner nu, slutat försöka. Orkar inte.

Nu ska jag nog snart ut till bussen, ut till solen. Hehe . Varmt! Hoppas luftkonditioneringen i bussen fungerar idag! :o

Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0