Mer snö!

Goddag. Idag när jag vaknade upp och öppnade ögonen var det första jag såg när jag kollade ut genom fönstret snö! Fick nästan en hjärtattack, seriöst, det var chockande! Krålade mig upp från sängen en halvtimma innan jag egentligen behövde gå upp bara för att kunna ta kort på snön (när jag kom ihåg det), direkt efter igen gick jag och la mig och somnade om.

Skolan gick bra idag btw, det är roligt att gå i skolan, men tror klassen gör väldigt mycket!

Snöade en hel del under dagen, regnade och haglade med lite grann, och sen när jag väntade på bussen var det ingen snö kvar i Vetlanda, men sen desto närmare och närmare hem jag kom - desto mer snö var det, så här hemma ligger det fortfarande kvar lite grann. Fast vi hade också mer än Vetlanda på morgonen, här täckte det gräset och träden, det gjorde det inte i stan. ^^

Nu kommer två bilder. Den första är snön i morse och den andra är snön just nu.



Nu ska jag plocka i ordning lite å sådär. Kvart över sex kommer Kickan och dem och hämtar mig, för då ska vi på bio :) Ska även möta upp Pontus inne i stan någon gång! Kommer bli toppen. Har verkligen längtat efter "Alice I Underlandet! (Y)

Puss på er underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0