Morgonpromenix med King.

Godmorgon allihopa. Har precis kommit in från en runda i skogen med min "lilla" vovvsing :') Vädret va underbart! Tror det är 11 grader ute, och då är det ändå molnigt.

Hade med mig kameran idag när jag va ute, så nu kan jag bjussa på lite foton jag tagit :) Blev en hel del kort på olika blommor, men mest krokusar ( tror jag de heter? ). Här kommer lite kort! Hoppas ni får lite vårkänsla av dem, för det får jag :)





















Skulle bli jätteglad ifall jag fick lite kommentarer. Min favoritbild av dessa är nog den på ljungen. Vilken är eran? :)

Nu ska jag äta gröt, sen åka in till stan ( ska till ungdomsmottagningen ), sen ska jag hem, äta , sen jobba med Tony igen :) Ska minsann göra ännu bättre ifrån mig idag än igår! För nu har jag ju fått in det rätta knepet! ;) haha.

Vad händer idag för er? :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0