nittondeapril

Hej på er. Trött idag, igen ^^ haha. Filmkvällen tog musten ur mig, verkligen! ;)
Fick lite sovmorgon idag, gick upp strax innan åtta, det var rätt skönt, men ändå såå jobbigt (!). Skoldagen gick hyffsat snabbt och sådär. Nu är jag hemma, har ätit och sitter vid datorn. Funderar på om jag kanske borde gå och plugga lite på SHn tills på onsdag. Typ något läxförhör eller något har vi tror jag. Borde också försöka hinna duscha ikväll, för mitt hår är äckelpäckel! .. ^^ Och om jag ska duscha ska jag ju också cykla, så det får jag också offra lite tid till ^^ hehe .

Nu först och främst ska jag ladda in korten jag tog i Fredags i skolan när vi överaskade Anthon på hans födelsedag :). Kika in lite lite senare så får ni se dem!

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0