No pictures today.

Exakt. Idag blir det inga bilder tyvärr. Hoppas ni står ut med dem jag laddade upp igår? Har inte fotat någonting idag och har ingen gammal bild som jag tycker passar in just nu.

Imorgon ska kameran följa med till skolan, det ska hända en speciell grej då ( tänker inte skvallra om vad nu i förväg ) och sen kanske jag ska ta med kameran till filmkvällen sen på kvällen. Just det! Det har jag kanske inte berättat innan? - Jo, imon ska jag med Victor hem, sen ska vi ha filmkväll med typ halva klassen. Ska bli trevligt! Ska se film hela natten :)

Ne nu ska jag fortsätta se Vampire Diaries! Älllskar den serien!

Fick en ide på inlägg nu! Om en liten stund kan ni vänta er ett inlägg om serier ni borde se! :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: sigrid

hej! Ställ gärna en fråga i min frågestund =) kram

2010-04-15 @ 21:02:07
URL: http://siggenyfiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0