Sista dagen på lovet

Ja vad ska man säga. Sista dagen på lovet har snart tagit slut och imorgon är det skola igen. Hade inte tackat nej till en vecka lov till precis, men saknar faktiskt min klass jättemycket. Helt sjukt galet, men jag har faktiskt jätteroligt när jag är i skolan.

Vad har jag gjort på lovet egentligen? Hmm..
Torsdag - UP, Andreas
Fredag - Andreas
Lördag - Andreas
Söndag - Andreas
Måndag - Andreas, Västervik
Tisdag - Jobb
Onsdag - Vetlanda, umgicks med Michael, jobb, filmkväll hos Kickan 
Torsdag - Spelade sims 3 hela dagen
Fredag - Spelade sims 3, Releaseparty på kvällen
Lördag - Jönköping
Söndag - Tagit hem husvagnen, tränat, slappat

Rätt okej lov faktiskt!

Vad har ni gjort på lovet? :)

Nu ska jag sätta mig vid TVn igen. How I Met Your Mother är bra! ;)

GODNATT pussar!


Kommentarer
Postat av: ellinor sjöberg [fotoblogg/mitt liv]

låter som att du har haft ett trevligt lov ! :]



sv; bilder kommer ifrån bröllop. Ber om ursäkt att bilder inte ahr kommit. min dator och jag ville inte sammarbeta :(! det kommer, jag lovar! :D

kram

2010-04-12 @ 13:11:42
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0