Ska börja göra budget

Yeey, nu ska jag börja ta tag i mitt liv på riktigt! Inte nog med att jag börjat komma igån med träningen lite grann ska jag också (med början nästa månad) föra budget över mina inkomster och utgifter! Måste börja hålla koll lite känner jag, lyckas alltid handla för mer än vad jag har råd med - och det finns fortfarande så mycket jag vill ha!
Några saker jag absolut inte skulle tacka nej till är:

- Festklänning ( en snygg som man kan gå ut i, inte typ balklänning)
- 10' laptop
- Ny mobil
- Massa massa massa grejer till kameran
- Ny tatuering (på handleden)
- Tandsmycke
- Filmen "Avatar"
- En ny DVD-spelare

Ja, som sagt, det var några saker som jag vill ha så fort jag får lite pengar... Vet inte hur jag ska re ut detta?...

Hälsa mig lycka till och ge mig gärna lite tips. Vet inte vad för tips, men ja, tips! :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0