Tired.

Jag sitter här och halvsover just nu framför datorn och kom just att tänka på en sak - Varför somnar jag nästan alltid när jag sitter och ser på tv eller film? Och när jag somnar, så vaknar jag alltid när eftertexterna börjar rulla. Det är lite störande faktiskt, för då blir man påminnd att man missat hela avsnittet eller hela filmer, att det är slut och att man måste se det igen för att fatta ^^ Såklart hände detta mig nu. Såg inspelat CSI avsnitt, det var jättespännande - jag somnar - vaknar i en paus - ser en minut - somnar - vaknar när det slutar. Alltså har jag inte fattat någonting.. ^^ Gah..

Nu ska jag sluta tänka, känner att mitt huvud håller på att sprängas. Måste sova!

Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0