UP igår !

Hejsan. Hann inte blogga något igår tyvärr, men ni får ha överseende :) hah.  Kom hem lite senare än vanligt från skolan för jag åkte med mamma och dom hem, handlade och så först. Sen körde jag sista biten :).

När jag kom hem åt jag, duschade, blekte Ciccis hår och sen gjorde jag mig i ordning inför UP. Hann tyvärr inte sitta framför datan :)

UP va kul! Träffade massa underbart folk . Ett stort tack till Michael för jag fick låna din jacka när jag frös <3 ! Betydde endel :) Blir nog UP fler gånger tror jag :) Behöver komma ut ibland!

Nu får ni någon bild sådär bara :) Från igår, en dubbel-bild på mig och en på Ciccis hår :)




Pussar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0