Valborg

Hej. Är hemma från Nässjö nu. Har dock inte kunnat städa bilen idag på grund av det tråkiga vädret. Men tror jag har besämt mig för vad jag ska göra ikväll iaf! Blir nog en snabb tur till Kvill. Kolla lite på majbrasan och fota lite. Sen ska jag såklart lyssna när Fredrik spelar med ett av banden han är med i. Är dock inte säkert på vilket det är som spelar ^^.

Jag har åkt på en förkylning med. Kände av det lite i morse, hade väldigt ont i halsen, men det har inte gått över nu under dagen som det brukar göra. Som botemedel tänkte jag nu dricka varm choklad och äta halstabletter :) Tror förkylningen kan vara en förklaring till min huvudverk och trötthet jag haft de senaste dagarna med. Blir nog sängen skapligt tidigt ikväll!

Hoppas ni får en fin valborg :) Jag ska fira den med älskling vid majbrasan :) <3

Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: lindaaa ♥

sv; Tack så mycket! :D

Grattis en gång till ;)

2010-04-30 @ 20:04:09
URL: http://lindaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0