Fångarna på fortet. Vad tycker ni?

Bild hämtad här.
Nu har jag precis kollat på tredje avsnittet av fångarna på fortet. Det är helt sjukt bra. Älskade det när jag var liten och nu när jag såg att det skulle komma igång igen började jag nästan hoppa av glädje. Älskar program som är lite utmanande, när de måste möta sina rädslor och klara kluriga uppgifter.
Vad tycker ni om fångarna på fortet?
Nu ska jag kika lite på mina läxor, har inte hunnit gjort dem ännu.. Ehe. Men tror jag gör det mesta imorgon ist. Ska hinna duscha med sedan, och så vill jag se ett avsnitt av supernatural med, såklart! :)
Puss.

Kommentarer
Postat av: beccis

svar: ah de får vi hoppas :)

2010-08-25 @ 21:41:29
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0