Här är mina hittills avslutade kurser!

Skolan sätter igång för mig igen på måndag nästa vecka (den 23 augusti). Ska läsa tio nya kurser nu i tvåan (tror jag det var iaf). Allt från Programmering till psykologi och kemi. Det ska bli både lite nervöst, men också spännande och roligt. Ska bli kul att se hur jag klarar mig igenom detta! :)
Här kommer iaf en bild jag tog på skärmen på mina avslutade kurser. Alltså de kurser som jag fått betyg i, som jag läste i ettan. (För er som inte vet, så går jag teknikprogrammet).
Ganska nöjd med mina betyg som jag fått än så länge. Fast detta året ska jag kämpa som bara den! Ska minsann lägga ner mycket tid på skolan nu. Det är viktigt för framtiden.

Kommentarer
Postat av: CLASSYS - TÄVLINGAR PÅGÅR!!!

Åh vad roligt ska du dit? Vill också! :P



Jag gör inte mkt, ska gå till min mamma snart :)

2010-08-17 @ 18:07:57
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0