Vilodag imorgon.

Såhääääär trött är jag nu.
Tänkte krypa ner och somna till tvn. Ska bli skönt. Såg på CSI nio - tio, och hann somna tre gånger innan det var slut. Så jobbigt att hålla sig vaken alltså. Men imorgon ska jag hur som helst vara hemma från skolan. Behöver verkligen vila upp mig. Jag är förkyld och känner att det är bättre att missa en dag då jag bara har en lektion än att missa en dag sedan då jag går i skolan till fem. Självklart kommer dagen tillbringas framför skolböcker, och jag kommer även ta igen det jag missar på religionen. Men framförallt ska jag vila upp mig så jag är piggare på onsdag sen.
GODNATT.

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Fin bild :)

Okej då får du sova så gott :) Skönt med sovmorgon! Jag ska hänga tvätt snart jag :P

2010-08-30 @ 23:30:29
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: jOSSA

bra bild! :D

2010-08-31 @ 07:27:38
URL: http://josya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0