Dream about Damon


Godmorgon. Jag ville verkligen inte vakna nu. Pappa väckte mig mitt i en underbar dröm. Jag drömde om Damon (från Vampire Diaries), han tyckte om mig och försökte verkligen få mig att umgås med honom på sitt charmiga vis. Precis när han övertalat mig att hänga med ut och fota natur med honom (han skulle skjutsa mig) så kommer pappa in och väcker mig i min underbara dröm! Jag höll Damon i handen när pappa väckte mig! Ahh, kunde inte somna om igen. Hatar sådant. Haha :) Men får väl njuta av den lilla drömmen jag hade. Älskar verkligen sådana drömmar. Puss.

Kommentarer
Postat av: Bea

Hahah :P



Har du förresten börjat med season 2?

2010-12-20 @ 15:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0