Drömmer till och med om läxor ;o

Har det gått för långt när man till och med börjar drömma om att man sitter i skolan och arbetar, eller sitter hela kvällarna och gör läxor? Jo tack jag tror nog det va? Inatt drömde jag iaf om att jag satt och gjorde fysik, och de som läste bloggen igår vet att jag satt och gjorde läxor i princip hela kvällen (dock inte fysik, men matte och engelska). Jag bara längtar tills jag går ut gymnasiet så jag kan ta ett år ledigt. Jag orkar snart inte med detta längre. Men det är bara ett och ett halvt år kvar nu och det är tur att jag har så underbara klasskompisar som jag har, och att jag han Andreas. Får tänka mer på dem och mindre på skolan i framtiden kanske ... Men det är också ganska svårt för jag vill verkligen få bra betyg, det är därför jag pluggar som jag gör. Jag tänker på framtiden, men kanske ska jag minska mitt tänkande lite... Någon som känner igen sig i det jag beskrivit? Har ni något tips?
Puss.

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hejsan, var inte hemma igår så kunde inte svara men nu är jag hemma igen x) Hur är det med dig annars? =) hoppas du får en toppen lördag kväll!

2010-12-04 @ 21:26:13
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0