Imorgon ska jag plåta Pontus

Imorgon är sista dagen i skolan innan lovet. Jag slutar redan halv två tror jag, men ska stanna kvar i stan för att plåta Pontus. Ska bli intressant faktiskt :). Jag hoppas på solsken, eller tunna moln. Bara det inte är jättemörkt ute så får det vara hur kallt det bara vill (det där kommer jag nog ta tillbaka imorgon när jag väl står där ute i kylan...). Haha. Ne men det blir nog bra :). Egentligen hade jag velat gå på parken med, fest där, men det gick inte denna gången, men lite tur är väl det ändå, det kostar nämligen och jag har inga pengar just nu ;).
Ha en fin kväll. Puss.

Kommentarer
Postat av: Pontus

Detta gillar vi! :D

2010-12-21 @ 22:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0