Bio *gånger* 2 !

Hejhopp igen! Har övat på provet nu, men får se hur de går imon! Får hoppas det kommer frågor på det jag övat på helt enkelt .. (a)
Imorgon ska jag med Andreas hem, för vi ska på bio på kvällen. " Sherlock Holmes " tror jag den hette, verkade helt okej faktiskt !  Sedan på fredag ska jag hem till Andreas igen, och då blir det bio med hans lillasyster Amanda. Vi ska se " Prinsessan och grodan " (; ahah , tror den kan vara jättebra !  Sedan på lördag ska jag med Andreas familj på 50-års kalas för Andreas faster . Haha , blir nog kul! (: Frågan är hur jag ska klä mig ..  hmm .. kanske skjorta ? :)

Ne nu började House igen !

Puss!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Serlock holmes är jätte bra ;) såg den i växjö :)

2010-02-03 @ 21:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0