Andreas is here <3

Hejsan!
Idag har jag hunnit med mycket känns det som, men har inte haft någon tid över till Andreas känns det som. Men vi ska se på American Pie sen vid 10, så då blir det ju två timmar mys :)
Jag har vaxat mina ben idag, upp till knäna. Det gick bra och gjorde inte så farligt ont som jag trodde. Ryckte till lite i början bara, men sen va det inte alls så farligt längre :) Efter det duschade jag och sedan flätade jag håret och lite. Tänkte ha lockar imon nämnligen ! (; haha. Har även sett lite på Lets Dance ikväll med, inte mycket, men lite ;) haha. Såg blandannat Rabi ( eller vad heter han ) dansa, och ska erkänna att han va inte speciellt bra, men tror nog han har chans att bli bättre om han försöker!
Nu ska jag göra något annat tills TVn börjar vid 10. Vet ej vad än bara .. :) haha.

Ha en bra helg!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Ailomargrete

NICE AND WONDERFUL SITE

2012-03-05 @ 11:57:16
URL: http://ailomargrete.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0