Paradise hotel, hiss eller diss?

Hejsan. Tänkte fråga er VAD TYCKER NI OM PARADISE HOTEL?
Jag tycker själv att programmet är bra. Har börjar följa det nu efter jul. Det är lite spännande, och ja, jag vet inte. Men man blir fast liksom. Svårt att skippa ett avsnitt minsann! Iaf nu när jag har kommit på att man kan se dem på 6ans hemsida.

Bilden är hämtad här.
Simon är nog den personen som jag tycker är "speciell". Anledningen är för att mitt första intrycket av honom var en ordningsam kille med glasögon, han verkade liksom så... ja, jag vet inte, men inte så som han är liksom. Efter bara något avsnitt visade det sig att han spelade riktigt bra. Han typ lyckas spela bra och vara allmännt cool. Jag tycker att Simon är riktigt snygg. Och på något sätt blir han bara snyggare och snyggare desto mer fult spel han gör. Han är duktig på spelet alltså! (;
I övrigt tycker jag att Patrik är jättegullig. Inte snygg, utan bara gullig. De andra tycker jag är sådär.
Den skummaste av alla är Pontus, han typ smyger iväg och håller på. Slår vad om att han har något planerat! (; Blir tokig på honom!

Jag vet inte vad ni tycker, men jag är iaf galen i Paradise Hotel! (; Haha!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Cicci

han ä snygg jaaaa !

o han ä ttyp asgrym

paradise hotel äger, men nt lika möe när Catja åkte uuur ;o

2010-01-20 @ 16:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0