Sommarjobb

Hej där. Har skickat iväg några mail nu till olika ställen där jag söker sommarjobb. Inte så stor chans att jag får något på något av ställerna, men man kan ju alltid hoppas! Och nej, jag avslöjar inte vart jag sökt, då kanske ni söker på samma ställe, och då kanske ni får jobbet ist (; Se så självisk jag är! (a) höhö (;
Nu kommer jag kolla min inkorg varje dag framöver! Bara sitta och vänta på svar. Hoppas det inte tar alltför lång tid!

Har förästen inte kommit så långt på min uppsats. Men har skrivit lite grann iaf! Det är svårt liksom, ska skriva en jämförelse mellan Windows XP och Windows 7, och jag har aldrig suttit vid en Windows 7, så det är lite svårt att beskriva saker.. (; haha.  Men jag gör så gått jag kan!

Imorgon har jag roliga lektioner ( förutom matten ), och sen efter skolan ska min kära pojkvän med mig hem (Y) Weiiy!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Petrah Thorsson

kan säga som så att windows 7 är bra att ha om man har en sådan där pekskärms dator. väldigt mycket sådant. jag har windows 7 och gillar det faktiskt inte speciellt mycket. det har ett jobbigt program som heter rocketdock som blir som en flik längst upp på skärmen, centralt, med en jäkla massa program som jag fattar NOLL av! och gjort för att kunna peka på de olika alternativen.

2010-01-15 @ 06:51:24
URL: http://kakelplattor.blogg.se/
Postat av: Patrik

Mycket fin bild :D

2010-01-16 @ 17:36:37
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0