Sovmorgon (L)

Tjohej.
Sitter framför TVn och halvsover ungefär. Har precis vräkt i mig massvis med chilinötter. ÄLSKAR det verkligen ! (; haha.
Imorgon har jag sovmorgon, så mamma skjutsar mig till Kvill vid nio. Skönt! Börjar 10.20 :) När skolan är slut ska jag med Andreas hem sen. Har nämnligen sovmorgon på tisdag också. Superbra! Har sovmorgon till 9.35 varje tisdag, men har alltid gympa på tisdagar så vill inte vara hos Andreas då. För då blir det för mycket saker att ta med sig liksom. Men nu på tisdag behöver vi inte ha med oss gymnakläder , alltså perfekt att utnyttja sovmorgonen! Kan inte utnyttja den hemma, för det går inga senare bussar jag kan ta så jag hinner in till halv 10. Men från Sjunnen går det en :) Brabra! :D
Snart börjar Johan Falk. Det ska jag se ! (; Måste hinna packa med! Ojoj. Bara jag inte glömmer det.

Btw, min syster fyller år på tisdag. Men eftersom hon är världens bästa syster lät hon mig vara hos Andreas måndag - tisdag. Alltså är jag inte med och sjunger för henne på morgonen. Men hon får paket efter skolan sen! :) Ska gratta henne ordentligt! Puss på dig!

Nu ska jag stänga av datorn. Har absolut inget mer att skriva just nu ^^,  Sov Gott :)

Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0