Träningsverk, uhh ja!

Hej hopp! Nu ska jag skriva ett lite positivare inägg än det förra angående våldtäkten. :) Hur låter det?

Dagen har varit kanon , nästan ^^ .  Har varit glad hela dagen, förutom vissa stunder på Oscar, när han sagt vissa saker jag inte tänker nämna. Det har blivit ganska mycket skratt, och kortspelande, vilket har blivit väldigt roligt nu (!). Hah. Jag som hatar att spela kort O.o.

En negativ sak med dagen är att jag har haft en sån grym träningsverk från gymnan igår. Hade boxersise så , vilket är roligt, men det va hemskt jobbigt alltså! Har ont i handlederna och låren typ - på nåt konstigt vänster! :o

Ett riktigt snöoväder har det kommit nu med! Snöat hela dagen utan uppehåll. Fy vad tråkigt alltså. Det räcker med snö nu tycker jag ! Hoppas de skottat och sandat vägarna tills imon iaf . För än är de inte ens skottade... Annars kommer jag aldrig kunna ta mig till skolan imon . Och så vill jag ju inte ha det ! Skolan är faktiskt kul , eller ne, inte skolan, men rasterna ! (:

Nu ska jag lyssna på musik ett tag, eller något åt det hållet. Ska se till att få lite ljud iaf, så grymt tyst på mitt rum. Känns så tråkigt .

Ha de gött! Puss.

Kommentarer
Postat av: Medea :D

tystnad är hemskt må jag säga.. och boxercise är skitkul! men ja måste erkänna, att gå i trappor idag var ingen höjdare ahhah x] sinnessjukt :)

2010-01-27 @ 19:04:48
Postat av: Birgerdaniela

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-03-07 @ 16:48:41
URL: http://birgerdaniela.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0