Våldtäktsman!

Hörde nyss på radion om den före detta polischefen som är misstänkt för att ha våldtagit en underårig flicka och eventuellt planerat flera träffar med småflickor. Polischefen ska under hans karriär som polis ha haft många föreläsningar och liknande om jämnställdhet. Om att mannen och kvinnan ska behandlas likadant. Att ingen ska få kränka kvinnorna och att deras "nej" är ett "nej". Ingen ska få tafsa på dem utan deras tillåtelse.
Våldtäkter händer ju ganska ofta, men att det i detta fallet var en före detta polischef som dessutom arbetar för jämnställdhet, gör mig arg! Förstår inte på något sätt hur han kan?! Göra tvärt emot allt som han blivit känd för, och arbetat för i sina år. Han måste vara helt rubbad i huvudet.
Jag kanske är hård, och jag vet inte vad man får för straff för våldtäkt, men jag hoppas verkligen att han åker in för det! Det förtjänar han, och alla andra våldtäksmän här i världen! Fy faan på er alltså!
Det finns verkligen sjuka människor!

Är jag ensam om att tycka såhär?


Kommentarer
Postat av: Medea :D

okej detta hade inte jag hört om! men va fan!? vad finns de för sjuka människor? var han störd eller?! man kan ju fråga sig själv. ne usch, såna här saker gör ju att man förlorar sin tillit till mänskligheten, ja tycker det är hemskt och sånt här borde inte får förekomma. dock är det nog väldigt vanligt.

ne usch för våldtäcksmän! offren får ju skador och men för livet! men de förstår inte de. man kan nog inte ha nått riktigt rätt i huvudet om man skulle få för sig att göra nått så brutalt hemskt >___<

2010-01-27 @ 19:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0