Grattis mamma.

Hejhej. Var hos tandläkaren i morse, hade tid där 8.50 så fick ta tidig buss från Evelina in till stan. Det tog 10 minuter hos tandläkaren, sen fick jag vänta i tre timmar på bussen hem. Det var lite segt ska jag tala om. Gick först och solade i 13 minuter. Somnade i solariet och vaknade när det stängde av sig. Efter det gick jag till biblioteket och satt där resten av tiden. Jag hittade en intressant foto-tidning som jag läste igenom mycket noga!
Nu tror jag mormor och morfar har kommit, vi ska äta smörgåstårta och fira mamma som fyller år idag. Ska också hinna med att duscha innan fem då jag ska ta bussen tillbaka till Evelina igen. Ikväll blir det UP!
Ha en toppenhelg!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Josefine

okej, huva de lät inge vidare att höra.. hoppas du blir bättre inom snarast :)

2010-06-18 @ 14:10:42
URL: http://ysf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0