Ny kameraväska idag.

Hejsan! Sitter nere på Gunnarsö. Hade jättetrevligt på skumpartyt i torsdagskväll! Blev dyngsur hela jag men det var verkligen värt det. Igår var jag i Västervik på Beas student. Efter studenten åkte vi ner till Gunnarsö och jag gick och la mig typ direkt när vi kom hit igårkväll. Idag har vi varit i Kalmar hela dagen och jag har handlat lite. Köpte en kameraväska (ryggsäck) på NetOnNet och sedan en liten vas med tre plastblommor i på Ikea.

Har tagit massvis med foton, både hos Evelina och på studenten så det kommer upp endel imorgon när jag kommit hem härifrån! Hoppas ni har tålamod och kikar in på bloggen imorgon igen!! :):)

Puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0