Gick visst inge vidare ...

Jahopp, nu sitter man här vid datorn igen, som varje kväll. Stannade ju kvar i stan idag, för att gå till Meddo och fo tillbaka de 100 lappar jag förlorat där genom ett misstag, fick även lite bonus (mycket bra!). Nu kan jag vara en nöjd kund igen och sola så mycket jag bara vill :) Gick även runt och lämnade mitt CV, tyvärr hade alla ställerna fullt men de skulle spara mitt kuvert ifall att det dök upp någon plats helt plötsligt, så nu är jag så ond att jag sitter och hoppas att någon bryter benet eller åker på magsjuka eller något, så de kan ringa mig :)

Nu orkar jag inte blogga mer, har inte så mycket att säga idag heller tyvärr.. Vet inte, är inte riktigt på topp med bloggandet just nu tycker jag inte.. Men det kommer nog snart igen! Tycker inte ni få som läser min blogg ska tappa tålamodet! Men det känns inte så jätteroligt att blogga när jag inte har någon aning om ifall någon ens läser liksom? Försöker reklamera , men .. Ja, det hjälper ju inte alltid.  Ni kan ju gärna lägga en kommentar om ni nu skulle läsa detta. Tro mig, jag skulle nästan trilla av stolen av glädje!

Nu ska jag se på Vampire Diaries ! Weeiii, dregla lite framför min älskade.... (a) .  Puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0