Nej från Vetlandaposten

Hej! Skickade in en ansökan om sommarjobb till Vetlandaposten igår, men tyvärr hade de inget vad det såg ut som nu iaf. För de tog in mer "erfarna" fotografer osv, som har lite utbildning. Men hon skulle spara min ansökan och höra av sig om det kom upp något! :) , vilket alltid är bra! De har ju mitt CV och namn nu iaf (Y).

Funderar på fler ställen att söka på... Ska söka på McDonald imon, ska gå in med en ansökan, sen får vi väl se hur det går med saken, men alltid lika bra att försöka tycker jag!  :)  Ska nog också kanske söka på någon klädaffär, bara jag hittar några epostadresser att maila till, verkar vara ont om det alltså.. O.o .. Lite jobbigt!

Nu ska jag svara på en undersökning från Filmpanelen och sen får jag se vad jag hittar på! :)

Ha de bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0