Övningskört

Godkväll :) Har inte hunnit med så mycket läxor som jag borde ha hunnit idag känner jag .. Inte så jättebra kanske, men har ju två timmar imorgonbitti att fördriva med tanke på att jag har sovmorgon med inte chans att komma in senare till skolan... Får sitta och göra massa läxor då :)

Idag har jag övningskört för första gången på.. ja.. några månader :) Gick lite stelt i början eftersom de va så länge sen sist, men efter ett litet tag gick det kanon! Körde till kvill först, för att slänga skräp, sen körde jag till Gallö ( eller där någonstans ) för att hämta Cicci hos Marcus :) Kul är det att köra ! Kommer nog bli rätt mycket nu! Tror jag är rättså redo för att ge mig ut på lite större vägar tom... (:  Wiiee!

Har hunnit med att duscha idag, vilket va välbehövligt - mitt hår va äckligt ^^ :S .. haha ;) Snart ska vi äta vofflor ( blev inga i torsdags för mamma jobbade ) och sen blir det med SH , måste verkligen plugga på det. . :S haha..^^

Haft en bra dag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0