Bihåleinflammation?

Hej. Tänkte bara uppdatera väldigt snabbt. Jag mår uruselt och orkar verkligen inte sitta framför datorn idag.

Har vandrat med klassen idag, det gick väl. Var bara väldigt kämpigt. Med tanke på min förkylning och att vi gick över en mil var det hur jobbigt som helst. Men ändå rätt trevligt - vissa stunder iaf. Hade tungt att andas så fort jag gick osv. Usch säger jag bara, hoppas jag kryar på mig till helgen!

Imorgon måste jag gå till skolan (egentligen). För har engelska nationella på morgonen. Men funderar starkt på att om jag går i huvudtaget (är inte säker än) så kommer jag åka hem tidigt. När jag gjort klart provet.

Just nu är min förkylning såhär:
- Ont i halsen, hela tiden, men blir värre när jag hostar osv.
- Jättetäppt i näsan (måste vänta tills jag går och lägger mig med att ta nässpray)
- Ont i bihålorna (troligtvis bihåleinflammation)
- Hostar en hel del
- Astrött. Både i huvudet och förövrigt.
- Mina ögon rinner.

Blää. Hatar att vara förkyld.

Nu ska jag gå och lägga mig igen. Sen vid nio tänkte jag göra iordning lite varm choklad och gå ner i källan och se CSI. Sedan blir det sängen för min del! Haha. Har redan legat i sängen sen jag kom hem typ (med undantag för när jag åt). Har även fått lite massage av mamma, för har riktigt ont i axlarna (från att bära ryggsäcken hela dagen). Btw, kan knappt gå på mina fötter. Har fått förhårdnader på "trampdynorna" från vandringen. Riktigt ont gör det.

Ha det bra! Puss.

Kommentarer
Postat av: John

Hmm, låter inte kul... :(

2010-05-04 @ 07:50:16
URL: http://johnfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0