Första Maj

Hejsan. Denna dagen spänderades i Oskarshamn. Har varit på Gunnarsö och ställt upp husvagnen nu idag. Allt gick bra och vädret tillät att vi tom hann sätta upp förtältet :).

Nu tänkte jag sitta vid datorn ett litet tag medan maten sjunker ner. Sedan ska jag ge mig ner i källan och cykla. Tror dock inte det blir 18 minuter idag, eftersom jag är förkyld, utan jag tar det lugnt och ser hur länge jag orkar. Har nämnligen börjar hosta idag också, plus att min näsa börjat rinna. Halsen är dock lite bättre, fast det känns tjockt. Men ska inte klaga så länge det inte gör så ont i halsen längre! :)

Tog massa foton idag på Gunnarsö. Tänkte lägga in dem på datorn nu, fast lägga upp dem på bloggen senare. Vill inte vänta för länge med att träna :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0