Livet är underbart - bortsett från min förkylning ... ^^

Hejsan! Sitter här på stolen och känner mig hur sjuk som helst. Tung i huvudet, täppt i näsan och ont i halsen.. Men ska ta itu med det snart! Har inte orkar riktigt än!.

Jag kan ju uppdatera er med att Astrid (som jag fotade till en modelltävling för ett tag sen) var en av de 15 utvalda som gick vidare igen. Nu är de alltså 10 kvar och tävlar och Astrid är en av dem! :) Askul! <3


Något mer som är enormt roligt är att Mikael Vinalm har skrivit till mig igen. Han vill att jag ska komma förbi hans studio någon gång nu i maj och fota den. Riktigt kul alltså! Älskar ju att fota och ännu roligare är det att fota åt andra! Hoppas han blir nöjd med mina foton! Han gav mig även fina kommentarer om mina foton här på bloggen. Kul! Sånt får en på riktigt bra humör! :)

Funderar på om jag orkar städa ur våran röda bil idag? Hm. Mår ju inte så väldigt bra, men vet inte när jag hinner om jag inte gör det idag. Behöver ju pengarna jag får!

Nu ska jag göra något annat.  När jag kollar blogg.se igen vill jag har maassa fina kommentarer!

Puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0