Måndag & Studiedag

Godmorgon mina kära läsare och vänner. Idag blir en jobbig dag. Har ett arbete jag måste göra, som jag precis börjat med. Det ska vara inlämnat imorgon så måste verkligen kämpa på nu och ta tag i det. Ämnet är Samhällskunskap och jag ska skriva om Internationell politik. Det är endel frågor jag ska svara på. Inga lätta frågor heller.

Hittills idag har jag endast hunnit äta frukost, bytt om och sett på ett par avsnitt av SuperNatural - en serie jag fick av en klasskompis ( Medea Lindgren ). Den är jättebra och spännande, och det är nästan så jag ångrar att jag började se den. Vill egentligen tillbringa hela eftermiddagen framför serien, men måste tyvärr göra SH.

Vad händer idag? Puss.

Kommentarer
Postat av: Abdullahnicole

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-03-24 @ 12:00:01
URL: http://abdullahnicole.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0