Nationella i engelska.

Goddag. Idag åkte jag till skolan endast för att det var nationella prov i engelska nu på morgonen. När jag var klar med dem och jag hade gjort klart en uppgift som ska vara klar tills imorgon och när jag ätit så tog jag kvart över tolv bussen hem. Det var skönt. Det spöregnade dock ute så fick gå bort till stationen i regn. Men som tur var skulle Kickan också med den bussen och hon hade paraply - vilket inte jag hade. Sedan när bussen kom fram till Pauli så hämtade pappa mig där, så slapp jag gå hem :).

Har enormt ont i kroppen idag. Speciellt i min högeraxel och i fötterna. Allt från igår. Jag tänker aldrig mer vandra! Usch och fy!

Något positivt är att jag itne har riktigt lika ont i bihålorna idag. Hade ju rätt ont igår, men det är bättre nu tror jag. Det gör bara ont när jag lutar mig framåt, snyter mig och flinar stort samtidigt som jag rynkar på näsan (haha, varför man nu ska göra det i normala fall?)

När jag kom hem idag åt jag, sen satte jag mig och såg på "Michael Jackson´s This is it". Den var väldigt bra. Är inte så jätteglad åt såna filmer i vanliga fall men denna var faktiskt helt otrolig. Kanske är det för att jag är väldigt intresserad av Michael Jackson. Tycker han sjunger helt otroligt och dansen tänker jag inte ens nämna. Synd att jag inte upptäckte hur bra han var innan han dog. Hade väldigt gärna sett han live.

Nu tänkte jag bjuda på en söt bild på Evelina som är tagen i somras (har bara redigerat om den lite). Sedan ska jag nog gå och lägga mig och se en film till. Eller jag vet inte förästen. Får se vad jag gör!

Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack :)) Det är en CDskiva, därför blir det sånna färger. Har använt ett starfilter och fotat i solljus :P

2010-05-04 @ 20:09:14
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: edina

hej hur gör din header please svara!



Besök gärna min blogg:P



Kramis

2010-05-04 @ 20:20:02
URL: http://dinnasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0