Skriver webbläsarrapport

Hej alla läsare! Idag åkte jag med mamma hem efter skolan. Hon var inne i stan nämligen. Har även snackat lite med Nadia och fått reda på vilka veckor jag ska städa i sommar. Det blir 26 - 29. Alltså fyra veckor. Tror jag kommer stå ut faktiskt :)! Nästa lördag ska jag ner till affären. Ska då lära mig att jobba där för sen kommer jag få jobba där under helgerna i sommar. Blir nog kanon tror jag! :)
Nu måste jag sätta mig och skriva klart min webbläsarrapport. Den ska vara inskickad absolut senast söndag. Måste också försöka hinna med att jobba lite på min bilduppgift tills imorgon. Har nämligen bild då och ska ta med bilderna tillbaka till skolan.
Någon som vet hur man kan skugga något i photoshop? Har PH CS3 (eller 4, minns inte). Hjälp tack! :)
Hörs sen! Pussar <3

Kommentarer
Postat av: dessi

Vilken affär ska du jobba i?

2010-05-28 @ 00:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0