Tisdag - Orientering.

Hejsan. Hemma från skolan och helt slut. Satt hela dagen igår ju med ett arbete. Skrev nio sidor. Idag fick jag reda på att vi inte skulle lämna in det! Så sjukt jävla dåligt! Jag har lagt ner så grymt mycket arbete på detta nu och sen ska vi inte ens lämna in det?! Dessutom fick jag reda på av läraren att vi ska ha prov på allt det nästa onsdag. Det får vi reda på en vecka i förväg. Alltså shit vad irriterad jag är.

Orienterade idag på idrotten. Tänkte ju egentligen göra cooper-test, fast det blev inte så (: Tycker jag behöver en vecka till på mig att träna lite, så jag tar och springer nästa tisdag ist! Orienteringen gick bra tycker jag. Tog alla kontroller och var tillbaka i tid. Vi tog en bana på 3km, helt lagom! Sprang hyffsat mycket faktiskt :)

Nu ska jag lägga mig ner i sängen ett tag och se på Supernatural.

Vad har ni gjort idag? Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0