13/11 -10

Godmorgon!

Idag har jag ett par saker som jag ska göra.
- Noppa ögonbrynen
- Duscha
- Göra läxor
- Fira Cajsa och Casandra som fyllde 18 i torsdags
- Spela sims 3
- Göra i ordning mig inför kvällen
- Åka in till stan och fota på Brand New Day Festival i Allianskyrkan
(y)

Fast först tänkte jag ta itu med era kommentarer
Har fått några kommentarer under natten som jag tänkte läsa och svara på. Sedan ska jag sätta igång med min lista. Det blir en slapp lördag, om man bortser från läxorna då vill säga, men de är tyvärr nödvändiga när min nästa vecka ser ut som den gör.

Kommentarer
Postat av: mathilda

sv: okej!

igår kollade jag på idol och en film :)

vad gör du nu då? :D

2010-11-13 @ 12:22:38
URL: http://thiildasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0