Blue Eye

Hittade detta fotot innan när jag letade foton på mig och Andreas. Gillar kortet skarpt! Satt och redigerade lite och tycker det blev helt okej. Inte direkt såhär jag brukar redigera kort, men jag gillar det på något sätt ändå. Ögat är underbart! Kan tillägga med att det är Pontus som är modellen. En klasskompis till mig. Hoppas det inte gjorde något att du hamnade på kort på min blogg? ;)

Nu ska jag iaf gå och lägga mig. Har haft en jobbig dag idag med idrott som sista lektion i skolan. Sedan var jag ute och åt med Andreas efter skolan med och fick fördriva massa tid på stan till bussen gick hem. Men trevligt har jag haft, och det är huvudsaken. Godnatt kära vänner! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja jättesöt är hon! ^^

2010-11-30 @ 23:10:50
URL: http://hoshihanako.blogg.se/
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack :)) Haha jasså :P

2010-12-01 @ 11:01:13
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Medea

haha fan va awesome xD har han tacohatten? :D

2010-12-01 @ 19:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0